Kundeservice

Her kan du komme i kontakt med oss i Santander, og få svar på spørsmål på blant annet lån, kredittkort og sparing. Husk at du også kan løse mange av dine spørsmål ved å logge inn i vår nettbank.

Den raskeste måten å komme i kontakt med oss er å chatte med oss, så vil vi hjelpe deg så fort vi kan.

Chat med oss

Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i

Fyll ut kontaktskjema

Du kan også fylle ut vårt kontaktskjema, så kommer vi tilbake til deg så raskt vi klarer!

Kontakt oss på kundeservice!

Snakk med våre hyggelige kundebehandlere ved å ringe på:   

21 08 30 00

Teksttelefon: Ring oss på: 149 Merk at teksttelefonen kun er egnet for døve og hørselshemmede.

Vi har åpent fra mandag- fredag 10.00- 15.00.

Nytt  lån eller kredittkort? Vi hjelper deg fra:

  • man - fre: 08.00 - 21.00
  • lør: 09.00 - 16.00

Har du blitt bedt om å oppdatere din kundeinformasjon?

Vi i Santander kontakter deg som kunde der vi ber om oppdatert personlig informasjon. Vi gjør dette i arbeidet mot hvitvasking og økonomisk kriminalitet. 

Beskytt deg mot svindel

Dessverre hender det at aktører med uærlige hensikter utgir seg for å være Santander. Reduserer mulighetene for å bli utsatt for svindelforsøk.

Slik takler du gjeldsproblemene

Inne i et økonomisk mønster det er vanskelig å bryte? Her er noen råd som kan hjelpe deg på veien til å få oversikten.

Hvordan sperrer jeg kortet mitt?

Har du vært uheldig og mistet kredittkortet ditt skal du straks kontakte oss på: 21 08 39 09